Regulamin sklepu internetowego


§ 1. Definicje

1. Formularz kontaktowy - formularz dostępny na stronie internetowej

umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.

2. Formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie internetowej

umożliwiający złożenie Zamówienia.

3. Klient – osoba, która korzysta z funkcjonalności Sklepu Internetowego

zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży z Usługodawcą.

4. Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą

czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością

gospodarczą lub zawodową.

5. Produkt – dostępny w Sklepie Internetowym produkt fizyczny, towar z

elementami cyfrowymi, treść cyfrowa lub usługa cyfrowa, będąca

przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Usługodawcą.

6. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

7. Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna zawierająca

umowę ze Spółką o świadczenie usług w ramach Portalu bezpośrednio

związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy

wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego,

wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o

Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

8. Sklep Internetowy - sklep internetowy Usługodawcy działający pod

adresem .

9. Usługodawca – Mateusz Pfeiffer Functional Training, ul. Paderewskiego 1/9, 59-220 Legnica, NIP 6912460846.

10. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktu zawarta między

Klientem, a Usługodawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

11. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez

Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu

Internetowego.

12. Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka

organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa

przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Usługi Elektronicznej.

13. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia

Umowy Sprzedaży Produktu z Usługodawcą.


§ 2. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa warunki zawierania Umów Sprzedaży

Produktów oraz tryb postępowania reklamacyjnego i warunki

odstąpienia od Umów Sprzedaży, a także rodzaje i zakres usług

świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep internetowy działający

pod adresem , zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i

rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.

2. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do

korzystania z usług Sklepu Internetowego , zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają

zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w

szczególności:

3.1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca

2002 r.,

3.2 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,

3.3 ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z

dnia 23 września 2016 r.,

3.4 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z

dnia 23 sierpnia 2007 r.,

3.5 ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.


§ 3. Zawarcie umowy sprzedaży

1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem

sieci Internet.

2. Produkty są wolne od wad fizycznych i prawnych. Informacje

dotyczące funkcjonalności lub mających znaczenie kompatybilności i

interoperacyjności Produktów będących towarami z elementami

cyfrowymi, treściami cyfrowymi albo usługami cyfrowymi zawarte są w

ofercie danego Produktu w Sklepie internetowym.

3. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu

Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów

obowiązującego prawa. Klient, składając Zamówienie, składa

Usługodawcy ofertę kupna określonego Produktu na warunkach

podanych w opisie Produktu w Sklepie Internetowym.

4. Ceny Produktu widoczne w Sklepie Internetowym zawierają wszystkie

składniki ceny, w tym VAT, z wyłączeniem kosztów dostawy.

5. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego jest

wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta. Ewentualne

zmiany cen Produktu w Sklepie Internetowym, w tym promocje i

rabaty, które nastąpiły po dacie złożenia Zamówienia pozostają bez

wpływu na cenę ustaloną w Zamówieniu złożonym przez Klienta.

6. Zamówienia można składać online poprzez wypełnienie Formularza

zamówienia.

7. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta

jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w

czasie składania Zamówienia.

8. W przypadku, gdy Usługodawca jest zmuszony, przed rozpoczęciem

realizacji Umowy sprzedaży, z przyczyn od niego niezależnych,

zmienić istotne warunki Umowy Sprzedaży z Klientem, niezwłocznie

powiadomi o tym Klienta.

9. W sytuacji, o której mowa w ust. 8 powyżej Klientowi przysługuje

prawo:

9.1 przyjęcia proponowaną przez Usługodawcę zmiany Umowy

Sprzedaży albo

9.2 odstąpienia od Umowy Sprzedaży za natychmiastowym zwrotem

wszystkich wniesionych przez Klienta świadczeń i bez obowiązku

zapłaty jakiejkolwiek kary umownej.

O swojej decyzji Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować

Usługodawcę. Realizacja Zamówienia zostanie wstrzymana do czasu

uzyskania informacji od Klienta.

10. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży na podstawie ust. 9

powyżej lub gdy Usługodawca odwołuje wykonanie Umowy Sprzedaży

z przyczyn niezależnych od Klienta, Klientowi przysługuje

natychmiastowy zwrot całości kwoty uiszczonej na rzecz

Usługodawcy.


§ 4.

1. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie złożenia przez Klienta

Zamówienia (kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” lub innego o

podobnym znaczeniu) chyba, że w opisie Produktu w Sklepie

Internetowym wskazano inaczej. Jeżeli na wyraźne żądanie Klienta

wykonywanie usługi ma się rozpocząć przed upływem terminu na

odstąpienie od Umowy Sprzedaży, Usługodawca wymaga od Klienta

złożenia oświadczenia:

1.1 zawierającego takie wyraźne żądanie

1.2 że przyjął do wiadomości informację o utracie prawa do

odstąpienia od Umowy Sprzedaży z chwilą jej pełnego wykonania

przez Usługodawcę

2. Po złożeniu Zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego

otrzymanie i przyjęcie oferty, poprzez przesłanie wiadomości e-mail na

adres wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.

3. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:

3.1 potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,

3.2 treść niniejszego Regulaminu w formacie pdf,

3.3 pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy lub informację o

udzielonej przez Klienta zgodzie na dostarczenie treści cyfrowych


w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od

Umowy Sprzedaży.

4. Każda Umowa sprzedaży będzie potwierdzana odpowiednim

dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu i/lub wysyłany

pocztą elektroniczna na adres mailowy Klienta podany w Formularzu

Zamówienia.

5. Usługodawca dostarcza Klientowi Produkt niezwłocznie po zawarciu

Umowy Sprzedaży i zaksięgowaniu lub potwierdzeniu uiszczenia ceny

Produktu przez Klienta.


§ 5. Sposoby płatności

1. Sposób płatności Ceny oraz kosztów za dostarczenie Produktów

Usługodawca określa w Sklepie Internetowym.

2. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu

płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji

Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie

płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z

wybranych polskich i zagranicznych banków.

3. W przypadku, gdy według wyboru Klienta płatność Ceny oraz kosztów

za dostarczenie Produktów następuje za pośrednictwem Dostawcy

usług płatniczych wówczas Klient przed dokonaniem płatności

zobowiązany jest zaakceptować regulamin stosowany przez danego

Dostawcę.

4. Umowa Sprzedaży zostanie wykonana dopiero po zapłaceniu Ceny.


§ 6. Reklamacja produktu

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy wobec Klienta

określa art. 43a i następne ustawy o prawach konsumenta.

2. Reklamacje dotyczące Produktu Klient powinien kierować do

Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: albo

pisemnie na adres Usługodawcy wskazany w § 1 ust. 9 Regulaminu.

3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać jak najwięcej informacji i

okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności

rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.

4. Usługodawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie

później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.

5. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub

podmiotem, o którym mowa w § 7 ust. 9. Regulaminu - nierozpatrzenie

reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej

uwzględnieniem.

6. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana zgodnie z kanałem

komunikacji wskazanym przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym.


§ 7. Prawo odstąpienia od umowy

1. Z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej, Klient ma prawo odstąpić od Umowy

sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od

dnia zawarcia Umowy sprzedaży zgodnie z art. 27 i następne ustawy o

prawach konsumenta.

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy sprzedaży, Klient musi

poinformować Usługodawcę o swojej decyzji.

3. W celu odstąpienia od Umowy sprzedaży Klient może skorzystać z

wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik do

Regulaminu.

4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient

wysłał na adres lub adres Usługodawcy wskazany w § 1 ust. 9

Regulaminu informację dotyczącą odstąpienia od Umowy sprzedaży

przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

5. Usługodawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta

płatności niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym

Usługodawca został poinformowany o odstąpieniu od Umowy

sprzedaży, chyba, że Klient wykonuje prawo odstąpienia od Umowy

Sprzedaży po zgłoszeniu żądania, o którym mowa w §4.1. powyżej -

wówczas Klient ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do

chwili odstąpienia od Umowy Sprzedaży.

6. Zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych

sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta do opłacenia

Zamówienia, chyba że Klient zgodził się na inne rozwiązanie.

7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje

Klientowi w odniesieniu do umów:

7.1 o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty

ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną

zgodą Kupującego, który został poinformowany przed

rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez

Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do

wiadomości;

7.2 w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku

finansowym, nad którymi Usługodawca nie sprawuje kontroli, i

które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od

umowy;

7.3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,

wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca

zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

7.4 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu

zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

7.5 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w

zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie

można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów

higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

7.6 w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po

dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie

połączone z innymi rzeczami;

7.7 w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub

wizualne albo programy komputerowe dostarczane w

zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte

po dostarczeniu;

7.8 o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem

umowy o prenumeratę;

7.9 o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do

celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów,

gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami

rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie

oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

7.10 dostarczanie treści cyfrowych, niedostarczanych na nośniku

materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez

Usługodawcą utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do

wiadomości, a Usługodawca przekazał Klientowi potwierdzenie, o

którym mowa w §4.3. powyżej

8. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno

Usługodawcy, jak i Klientowi.

9. Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest objęty ochroną

przewidzianą odpowiednimi przepisami prawa, pod warunkiem, że

Umowa Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usług Elektronicznych,

które zawiera z Usługodawcą, nie mają charakteru zawodowego.

10. Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w ust. 9

powyżej jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:

10.1 niedozwolonych postanowień umownych — tzw. klauzul

abuzywnych,

10.2 odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne

Produktu, zgodnie z §6 Regulaminu,

10.3 prawa odstąpienie od umowy zawartej na odległość, zgodnie z §7

Regulaminu.

11. Przedsiębiorca, o którym mowa w ust. 9 powyżej traci uprawnienia z

tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa Sprzedaży,

którą zawarł z Usługodawcą posiada charakter zawodowy, który

wynika w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez tego

przedsiębiorcę działalności gospodarczej, udostępnionego na

podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności

Gospodarczej.


§ 8. Rodzaj i zakresu usług elektronicznych

1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego

korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:

1.1 zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,

2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców Sklepu

Internetowego odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej

Sklepu Internetowego treści reklamowych. Treści te, stanowią

integralną część Sklepu Internetowego i prezentowanych w nim

materiałów.


§ 9. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług

elektronicznych

1. Świadczenie Usług Elektronicznych przez Usługodawcę jest

nieodpłatne.

2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:

2.1 umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na

umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym

zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą

złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez

Usługobiorcę,

3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem

teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

3.1 komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,

3.2 dostęp do poczty elektronicznej,

3.3 przeglądarka internetowa,

3.4 włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

4. Klient zobowiązany jest do:

4.1 korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i

dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr

osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich;

4.2 wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym;

4.3 powstrzymania się w zamieszczaniu w Sklepie Internetowym, w

szczególności w Formularzu kontaktowym albo w Formularzu

zamówienia treści o charakterze bezprawnym;


§ 10. Reklamacje związane ze świadczeniem usług

elektronicznych

1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za

pośrednictwem Sklepu Internetowego Klient może składać za

pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lub adres Usługodawcy

wskazany w § 1 ust. 9 Regulaminu.

2. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać jak najwięcej informacji i

okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności

rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.

3. Usługodawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie

później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji,

4. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub

podmiotem, o którym mowa w § 7 ust. 9. Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.

5. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana zgodnie z kanałem

komunikacji wskazanym przez Klienta w zgłoszeniu reklamacyjnym.


§ 11. Własność intelektualna

1. Wszystkie treści zamieszczone w Sklepie Internetowym korzystają z

ochrony prawnoautorskiej i są własnością Usługodawcy.

2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej

zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na

treść oraz zawartość Sklepu Internetowego stanowi naruszenie prawa

autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje

odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.


§ 12. Opinie o produktach

1. W ramach Sklepu Internetowego Usługodawca nie umożliwia publikacji

opinii o Produktach.


§ 13. Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z

prawem polskim.

2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z

obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Usługodawcą, a

Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze

negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z

uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów

konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby

niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą

rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z ust. 4

niniejszego paragrafu.

4. Sądowe rozstrzyganie sporów:

4.1 ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a

Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub

przedsiębiorcą, o którym mowa w § 7 ust. 9 Regulaminu, zostają

poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami Kodeksu

postępowania cywilnego;

4.2 ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a

Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem

ani przedsiębiorcą, o którym mowa w § 7 ust. 9 Regulaminu,

zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę

Usługodawcy.

5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z

pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności

poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego

wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy

przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej

http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych

Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich

Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego

(miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do

której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe

dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego

jest bezpłatne.

6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w

szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej

ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


Załącznik

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci

odstąpienia od umowy)

Adresat


Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu

od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy

następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu

następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) "

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)


Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji

papierowej)

Data


(*) Niepotrzebne skreślić..